Priit AiltKuidas treeningutest õigesti taastuda?

  • Kuupäev

    10. oktoober 2019

  • Kellaaeg

    18:30-20:00

  • Asukoht  Telia HQ

Treenimine tekitab sõltuvust ja soovi üha paremaid tulemusi saavutada ning kõrgemaid eesmärke seada. Hea vormi üks olulisim osa on just taastumine. Kui palju ja kuidas aga treeningute järel ja vahel puhata? Kas üldse ja millal venitada ning kui palju soojendusele pühenduda? Kuidas treenida nii, et vorm pidevalt paraneks, samas aga vigastusi vältida? Milliseid võimalusi ja vahendeid keha turgutamiseks kasutada? Millal kasutada taastumiseks rulli, teipi, mis hetkel aga hoopis spetsialisti teenuseid? Taastumisega seotud põhiküsimustest räägib füsioterapeut ja triatleet Priit Ailt.

Priit Ailt on endine ujuja ja kogenud triatleet, kes osaleb aktiivselt ka ratta-, jooksu- ning suusavõistlustel. Ta on Füsioteraapia Kliiniku ja Eesti Jalgpalliliidu füsioterapeut (terapeutiline harjutus ja manuaalne füsioteraapia) ning on varasemalt töötanud nii Eesti Ujumisliidu kui Eesti Laskesuusatamise Föderatsiooni juures. Neli aastat tagasi asutas Priit rattaürituste MTÜ Passion For Adventure, millest on tänaseks välja kasvanud Tripassion Triatloniklubi, kus ta on üks eestvedajatest ja peatreener. Priidu viimaste aastate parim sportlik saavutus on M35 Euroopa Meistritiitel olümpia triatlonis.